quarta-feira, 7 de setembro de 2016

Wedding

White Long Sleeve Tulle Princess Wedding Dresses Floor Length Ball Gown Flowers Bridal Gowns.:


Heart's Desire Couture wedding dress by Claire Pettibone SAMPLE SALE available…:

LIMOR ROSEN 2017 bridal sleeveless v neck heavily embellished bodice angelic romantic a line wedding dress low back chapel train (aria) bv #bridal #wedding #weddingdress #weddinggown #bridalgown #dreamgown #dreamdress #engaged #inspiration #bridalinspiration #weddinginspiration #weddingdresses:


18 Various Ball Gown Wedding Dresses For Amazing Look ❤ See more…:


   Vestidos de casamentos é das coisas que mais me inspiram na Moda. É o branco, são as rendas, o deslizar dos vestido, é toda a paixão que está presente em cada detalhe. É uma expressão arrebatadora, é como se viajasse pelo mundo cor-de-rosa que há em mim, que toma conta de mim, e da minha criatividade, do meu talento e propósito de vida.

Wedding dresses is one the things that inspire me in fashion . White , are the lace, the slide of the dress is all the passion that is present in every detail. It is a sweeping expression of fashion , it's like to travel to my princess world, who takes care of me , and my creativity, my talents and life purpose.  

Nenhum comentário:

Postar um comentário